grekland

Imorgon drar vi iväg till grekland och är borta i en vecka ska bli så skönt med sol och bad. Hoppas theo också tycker det är skoj men han älskar ju att bada så det blir nog bra. Brorsan hade fest i mitt hus igår och allt höll förutom ett IKEA glas för 2 kronor men det bjuder jag på. De hade städat så fint var finare än när jag åkte där ifrån. Men brorsans polares tjej är tydligen välldigt pedant så hon hade hållt i städningen. HEnnes pojkvän hade tydligen fått skäll över hur han moppade golven. Känns skönt att höra att det finns fler brudar som är rabiata. Som ni säkert förstått har jag en förmåga att bli lite upprörd och rabiat ibland, men jag ser det som charmigt. =o) trevlig vecka hörs nästa måndag när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad kul! Ha det så bra. :)



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

Om det finns någon liten tjänst jag kan göra dig i gengäld, så är det bara att säga till!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-20 @ 22:50:57
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0