skit blogg

Helt omöjligt att få upp bilderna, så synd, har ju jättefina bilder från kreta på min underbara son som njuter av bad och sol. Vi får hoppas att det börjar funka snart igen så att ni får se dem.

Idag passade mormor theo en stund när jag var hemma och packade upp våra kläder och rensade trädgårdslandet. det var behövligt kan jag säga, gud va med ogräs det var i landet. men grönsaker växer oxå och det är ju huvudsaken. gurkerna blommar så vi får se om det blir några. Hoppas det, detr vore kul att kunna salta in lite och ha, mats älskar ju saltgurka. Faster och farmor var och hälsade på på eftermiddagen, theo och faster lekte som bara den. Det var ett tag sen de sågs så jag tror att de båda två tyckte det var skojigt. theo har plaskat i polen och sparkat boll med morbror oxå. De bara busar och gör dumheter de där två. Men det är väl det morbröder är till för antar jag.

Imorgon kommer mats hem och det ska bli så skönt. Har ju dessutom arvika festivalen att se fram emot i helgen, det blir nog skoj.

nu ska jag ta med ett glas vitt i sommarkvällens härliga värme. förhoppningsvis får jag upp bilderna i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0