Ledig fredag

Idag vaknade jag hemma hos mormor och morfar av att min lilla buse hoppade på mig, bättre uppvaknande kan man ju inte få en en god och glad son i sängen. Efter morgonbestyr gick jag och theo en promenad till stan, var och kika i flera affärer men hittade tillslut en tunika på Lindex, den var riktigt snygg. Theo var jätteduktig och lät mig prova utan att bråka ett endaste dugg. Hittade även ett skitsnyggt linne till theo på hm ribbat vitt med gröna stjärnor på, blir skit tufft i sommar sen. Kom hem lagom till Lunch ställde mig för att steka pytt i panna, theo var så sugen att han åt pytt i pannan rå och fryst.. Tyckte inte vi varit borta så länge men tydligen hade han hunnit bli ut hungrad, Theo åt en stor portion och spillde bara lite. Voff voof cirkulerade hela tiden kring stolen och väntade på att det skulle komma en matbit flygandes. Nu sover theo och jag har duschat, sebbe och jeanette var så snälla och passade baby larmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0