Nyfiken morfar

Nu sitter theos nyfikna morfar och kikar över axeln på mig, han hänger inte riktigt med i facebook och blogg världen, samtidigt som han vill veta allt om alla och allt. Var en sväng på stan och hittade det jag skulle köpa. Medans jag var iväg så var ju sebbe och jeanette barnvakt medans theo sov. Theo hade dock vaknat och då hade jeanette gått upp till honom, han hade inte alls blivit orolig utan börjat busa precis som vanligt. Skönt att han känner sig trygg med henne och sebbe nu. Brorsan har fest i källaren och snart ska de gå ut så jag har lovat att passa voff voff i natt. undra om hon väcker mig genom att ligga och slicka mig på vadorna som hon gjorde sist, tog mig en bra stund att fatta vad det var som hände. imorgon blir det party för mig, ska bli spännande, var ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0