voff voff pussa theo

Idag när vi var hemma hos mormor och morfar och fikade efter dagis hämtningen så pussade jeanetts hund chanelle (även kalald voff voff av theo) theo mitt på munnen, theo svarade med ett blääää. Helt fantastiskt igentligen när man tänker på att det inte var så länge sen som theo satt livrädd i knät och skrek så fort hunden tittade på honom. Nu kan de till och med leka ihop även om theo vill att det ska vara ett visst avstånd imellan dem. Idag har det annars varit en lugn dag, inte mycket har hänt, vilket kan vara skönt ibland. Theo åt en stor prtion spaggeti och köttfärsås alldeles själv, märks att mammas lilla kille börjar bli riktigt stor. Han var så nöjd när jag hämtade honom på dagis idag också, han städade fönsterbräderna med en diskborste, helt överlycklig, det bästa han vet är ju att städa och diska. Imorgon blir det arbetsdag som vanligt, skulle haft planering med en kollega är sjuk så jag får hoppa in med en elev istället, men det blir kul länge sen jag jobbade med just den eleven och så är det ju snart sommarlov också. Dessutom är det extra fin mat imorn och det får jag ju inte om jag hade planerat så det blir smaskens. Mats tittar på csi och jag ska snurfa runt lite innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0