agro

Idag var jag riktigt agro på jobbet, blir så irreterad på folk som inte gör sitt jobb och gör allt annat utan att arbeta. Jag och Anette gick igång rejält,men som sara säger, lugn sofie, lugn. Lugnade ner mig till slut vilket ledde till att det inte blev några utbrott från sofie och det var ju för väl.

Var på stan med mormor efter dagishämtning, var och köpte present till titus och tog en fika på stan. Theo fick en festis och en glass så han var riktigt nöjd.

På fredag bär det av till Nacka för att träffa familjen skoogh, sebbe och jeanette ska också följa med så det blir riktigt trevligt, vi fick låna mammas bil, så då blir det inte lika trångt.

Ska bli skönt med en ledig dag imorgon med hela familjen hemma, hppas det blir en fin dag så vi kan vara ute och leka samt påta lite i trädgården..

nä nu måste jag se på gray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0