lördag

idag har vi inte så mycket planerat mer än att vi ska åka till mormor och fira morsdag ikväll, theo och jag tänkte gå dit efter att theo har vaknat och mats kommer sen eftersom han jobbar till fem i linköping idag. Har varit i kontakt med sjukvårdsupplysningen angående theos lösa mage och de menar att det är helt normalt för barn i theos ålder att vara lös i magen och bajsa flera gånger om dagen. Det finns inte alltid någon spefifik orsak till detta och så länge de inte går ner i vikt, äter bra och är pigga och glada så är det ingen fara. Detta stämmer precis in på theo. Så på måndag blir det dagis eftersom sjukvåården menar att det är normalt och att jag därmed inte kan få något läkarintyg och vara hemma med honom längre. Tror jag ska följa med till dagis och prata med dem på måndag så att de förstår situationen. När theo sover ska jag gräva ner gräslöken jag köpte igår i landet och kolla över tvätten. Skulle behöva anmäla till fk om hur många dagar jag varit hemma för vaab. nu ringer telefonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0