Mormor och morfar

Är hemma hos mormor och morfar nu, Theo ska ju sova här imorgon eftersom mormor och morfar ska vara barnvakt när jag går och jobbar imorgon, skönt att få jobba lite så pengarna trillar in som de ska, ersättningen från föräkringskassan tar ju sån tid innan de kommer. Brukar få vänta två månader ungefär. Idag har varit en jättebra dag, theo har ätit som vanligt och jag var en snabbis på stan innan mats åkte till borlänge, fixade både present till linus, morrdag present och sandaler till theo, en produktiv timme på stan, skönt när man hittar allt på en gång och slipper leta. Ikväll blir det mammas fyllda lövbiffar, det är mums det. nä nu ska jag och min son hitta på lite bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0