Produktiv dag

Idag har jag hunnit med mycket trots att klockan bara är ett. Har tvättat och hängt ut två maskiner, städat kök och theos rum och varit ute och legt och allt detta innan theos lunch kl halv tolv. Theo fick spaggeti och köttfärsås till lunch, ät en stor portion och sen så somnade han i mitt knä, finns det något gosiagre? Nu sover theo som en gris och jag har planterat ut basilikan och skördade rabarber ute i komposten, de växer som ogräs där så det är väll lika bra att ta tillvara på dem. satte mig på altanen en stund och läste lite, skönt att bara slappa lite. Vet inte vad vi ska hitta på i eftermiddag, men palnerar nog att gå ut och leka lite, kanske dra en sväng till blomaffären och köpa lite blommar till trädgården. Kunde va kul att planetera ut lite. Ska prata med mats när han kommer hem, är och kör ut staket nu, men dyker nog snart upp. näe slö time innan theo vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0