2q1

Rubriken skrev theo in, tänkte att han också skulle få vara med och blogga. Idag är min lilla kille trött, somnade ju alldeles försent i gårkväll, hoppas det går fortare ikväll.

Imorgon drar mats till tyskland, ska köpa lite öl och sånt. Blir nog bra. Jag och theo får stanna hemma och sköta jobb och dagis som vanligt. åste ju vara nån kvar i hushållet och sköta rulliansen..

Snart blir det läggdags för theo, hoppas det går fortare för honom att somna ikväll, men så länge han somnar i sin säng tillslut så tycker jag han är jätteduktig, har ju inte varit nått gnäll eller gråt heller utan han har bara varit lite rastlös och haft svårt att slappna av.

Har hängt en maskin precis och nu har jag nummer två på g så måste hänga den snart också, hoppar man över tvättandet en dag så blir det plötsligt proppfullt i smutskorgarna.

Imorgon har jag medarbetarsamtal med chefen, vi får väll se hur det går, vet inte riktigt vad man ska ta upp men det ger sig väll under samtalets gång.

Nej mysa lite med sonen nu innan det är läggdags för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0