dagen innan

Idag är det dagen innan theo fyller två år. Fattar inte att det redan har gått två år sens han föddes. För två år sen idag var både jag och mats jättnervösa. Vi visste ju at han skulle komma dagen efter eftersom det var en planerad igångsättning då jag hade gått två veckor över tiden. Ingen av oss fick någon sömn den natten.

Idag har theo blivit firad på dagis, fick en giraff och ett fint kort på en röd bil. Väl hemma hade theo fått ett paket på posten från sin kusin titus. En leksaks Iphone. Theo tyckte det var en jättebra present.

Efter maten fortsatte det förtidiga firandet med glass och paket av pappa som måste jobba hela morgondagen. En käpphäst iform av lilla gubben blav det. Imorgonfår theo resten av paketen från mig och mats på morgonen efter vällingen tänkte jag.

Nu tittar jag på grays och sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Anna

Stora killen :-)Imorgon ses vi och firar lillkillen:-)

2009-11-18 @ 22:17:23
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt :-)

2009-11-18 @ 22:31:26
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0