fredag

Igår eftermiddag var ju Micke, Anna, Elin och Clara över på en fika, mycket trevligt måste jag säga, barnen lekte och stojade, mest poppis var nog att köra runt varandra på theos nalle phu bil. Vi smaskade även glass med varma björnbär




Clara, elin och theo i puffen



Elin, så söt och snäll tjej....



Theo och Clara myser....


Efter fika besöket åkte vi till mormor och morfar. Där blev det paket utdelning igen, theo fick bla en gitarr, som han ska ha med sig överallt, blev jättearg när han inte fick sova med den i natt, men en gitarr i sängen, där kände mamma att gränsen gick.

Idag ska jag till min moster i eftermiddag och stå i diskbaljan. Moster Pia fyller 70 och ska ha öppethus i dag så då ska jag ha kökstjänsten, morfar passar theo...


Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw gullepluttar:D

2009-11-20 @ 12:07:48
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0