muffins

Idag efter dagis slängde jag och theo ihop lite muffins till hans kalas på lördag. Gjorde två sorter, en sats med äpple och kanel samt en sats med chokladmuffins. Är ju lite av en expert på chokladmuffins, bakar det på jobbet varje måndag så insåg när jag stod där och vispade att jag faktiskt kunde receptet helt utantill. Är ju bra att man är duktig på nått.. Ha ha

Theo sover som en liten gris nu och mats tittar på csi så jag passar på att surfa lite nu innan det är dags att krypa ner i sängen. Imorgon efter dagis sak vi åka och vaccinera theo, hoppas det inte är för lång kö bara, får ta med mig en banan och ett paket russin eller nått så jag kan muta honom lite. Ibland är det tillåtet.

Nej ska ta och ringa mormor nu innan klockan springer iväg allt för mycket

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Jeanette

mmm muffins :) Vi kommer nog 4-5 nån gång tror jag sen går vi väl till Pia på en gång. Hur dags går ni dit?

2009-11-16 @ 22:33:08
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0