Spruta

har jag varit och tagit idag, nästan ingen kö alls så gick på 10 minuter, skönt att ha det gjort. Theo ska ju ha en till men det var för tidigt idag, ska ju gå tre veckor imellan så det får bli nästa vecka.

Hoppas jag slipper bli sjuk nu bara, vore skönt att slippa febern som många får. Ont i armen kan man ju gå och jobba för med får jag feber får jag nog hålla mig hemma.. orkar inte en dag på jobbet med feber.. men som sagt, har bestämt mig för att jag inte ska få någon feber så så får det bli.

Ikväll får jag och theo sköta oss själva här hemma mats är i borlänge och komme rhem senare i kväll så det får bli theo och mamma mys ikväll.

Ska strax ner och hänga en tvätt, bara maskinen har snurrat klart så.. måste plocka ur diskmaskinen också, men sen har jag inga fler måsten för idag.. skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0