Vaccination

Idag har varit en riktig vaccinations dag, först hade vi två skötorskor på jobbet som vaccinerade alla våra elever, gick faktiskt förvånansvärt bra. Skönt att de är vaccinerade så vi slipper knorren på jobbet i alla fall.

Efter jobbet gick jag till dagis och hämtade theo, mats kom och hämtat oss och vi drog till brinkens vårdcentral för att theo skulle få sin vaccin. Fick stå i kö i ungefär en halvtimme innan det blev vår tur. Kan ju säga att det var tur att vi gick bägge två eftersom de inte hade kölappar utan man fick ställa sig på ett långt led till vaccinationsrummet, ungefär som brödkön i gamla sovjet. Kan ju meddela att det är ganska svårt för en två åring (elelr nåstan två åring) att stå still i ett led i en halvtimme, så jag stod i kö och mats sprang runt med theo.

Val inne i rummet var theo jätteduktig, skrek bara till lite precis vid sticket men slutade så fort han fick välja ett klistermärke. Självklart valde han en hund, pluto närmare bestämt.

Förutom vaccinationer har jag int ehunnit så mycket idag, var och handlade lite och sen var det matlagning och kvällsrutiner, känner mig ganska trött så ska nog gå och lägga mig snart

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Ja de måste du :D

Japp han ska på lss imorgon kl 8 så kommer han efter det :P

2009-11-17 @ 22:10:33
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Klart han ville ha en voff voff :)

2009-11-17 @ 22:28:40
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0