grays

är det på tv nu. Sitter och tittar samtidigt som jag bloggar lite. Ikväll var theo feberfri när jag tog tempen, men han har fått en hel del utslag i benväcken och armväcken. Skulle kunna va tredagars feber han har. Han har ju haft feber i tre dagar och plötsligt försvan den, samtidigt som utslagen kom. Får väll se hur det ser ut i morgon.

Imorgon är det jag som vabbar, som synd är ska de ha fotografering på dagis imorgon så den missar theo, hade så gärna velat att han skulle få vara med men det går ju tyvär inte.

Ska ta det lite lugnt här hemma nu innan det är dags att krypa ner i sängen och sova, hoppas theo sover i natt så jag också får sova, har ju inte blivit så himla mycket sömn de senaste nätterna så skulle behöva få sova i natt känner jag. I värsta fall får jag väll lägga mig när theo sover middag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0