I går var det fest

Had fest för mina "gamla" jobbarkompisar igår, vi har ju drabbats ganska hårt av nedskärningar på jobbet så igår träffades vi hemma hos mig och festade loss lite. Kul att träffa alla igen, vi var ett bra gäng som jobbade ihop förra året men tyvär så har ju de flesta fått sluta nu.

Vi började i alla fall kvällen med lite husesyn eftersom de flesta inte har varit hemma hos mig. maten lagade vi sen ihop och sen hade vi en jättetrevlig middag. Igår var en sån där kväll när man träffas klockan 6 och sen helt plötsligt är klockan 11 nästa gång man tittar på den.

Efter maten blev det singstar, jag som aldrig har sjungit singstar förut blev plötsligt helt besatt av att vinna, men det gjorde jag ju inte så klart, låter ju som en fiskmås ungefär när jag sjunger.

idag är jag lite trött men inte på gund av alkoholen utan på brist av sömn, är ju inte van att vara upp till klockan två längre. Finns dock dem i gänget från igår som år sämre än andra idag vad jag förstått. Ha ha.




Fredrik och Pelle sjunger singstar



Fina Catja, Sara och Linda

Nu ska jag dammsuga här så jag är klar när min kära arbetskamrat vaknar till liv. Måste ju åka till mormor och morfar och krama min son, saknar honom nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra att ni hade skojj iaf =) Micke är sämre :(

Haha voff =) Så kuuul:P

2009-10-17 @ 15:54:30
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0