Lördag

Igår gick det i ett hela dagen så därför hann jag inte med att blogga.

Jobbade först på dagen, medans theo var hos mormor och morfar, han är inte riktigt kry än och kunde inte gå till dagis. Idag är han jätte snorig och rosslig så får nässpray och slemlösande. Vi får se hur det utvecklar sig imorgon ananrs får jag väll stanna hemma med honom på måndag med. Mats skulle köra truck på måndag så han var tvungen att åka. Så är det när man är egen företagare.

Efter jobbet blev det i alla fall en sväng till harrys och afterwork. TYvär var vi bara tre styckna som dök upp, jag mona och doddo, men vi hade det jättetrevligt i alla fall. Gick förbi brio butiken också och köpte ett regnskydd till theos paraplyvagn som mormor har hemma hos sig. Hittade även en bil och ett tåg som man kunde skruva isär med hjälp av en skruvdragare så köpte den till theo som en liten muntra upp present. Han tyckte den var jätterolig och satt en lång stund med den igär kväll.

På kvällen kom pia och lassa, emma och andreas för att fira pappa, sebbe, jeanette och voff voff var oxå här så theo blev jätte glad över att få några att leka med, har ju bara träffat mig, mormor och morfar under några dagar nu eftersom han inte kunnat vara på dagis.

Igår pillade han i sig lite mat också så det var ju bra, theo har alltid svårt att äta när han är sjuk, blir mest välling.

Nu sover theo middag och jag ska gå och läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahhaa neej bara 2 ju:-)

2009-10-03 @ 16:49:31
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahhaha nej de tror jag inte :-) Nu får de räcka :P

2009-10-03 @ 17:01:23
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0