middagslur

Nu tar theo sin middags lur, somnade för en timme sen ungefär. Hoppas han får sova en stund så kanse han mår bättre sen. Fick i honom en tallrik kräm och lite mer välling i alla fall innan han somnade, skönt att krämen gick hem i alla fall så det inte bara blir välling i den lilla magen.

Har hängt en maskin tvätt nu som theo och jag satte på tidigar ei förmiddags, har även plockat iordning här så vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på nu. Dammsuga skulle behövas men vill inte göra det nu när theo sover, vill ju inte störa honom när han får sin skönhets sömn.

Fick papper om fotografering på dagis på torsdag, vill ju så gärna att han ska vara med, men som det ser ut nu så får vi nog hoppa över det den här gången. Mmår han bättre imorgon så kanske jag kan ringa och fråga om vi kan komma över själva fotograferingen bara.

När theo vaknar sen är det dags att ta tempen igen och se om den gått ner något, ananrs får det bli en sked panodil till. Är så synd om honom, han vill gärna leka men orkar bara några minuter innan han behöver vila igen. Blir nog mycket emil och pippi idag känner jag på mig.

ska ringa mormor sen och se om hon vill komma förbi på kaffe, kanske kan pigga upp lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men trevligt med besök hoppas hon vill det..Haha ja idag e han bättre,så imorgon skickar jag iväg han till jobbet :-) haha

2009-10-20 @ 13:40:33
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0