sjuk pojk igen

Idag ringde dagis till mats vid lunch. Theo hade 39 graders feber.. suck, var bara två veckor sen sist vi var hemma med feber. Jäkla dagisbaciller.

Tydligen kom febern plötsligt också, han hade varit ute och lekt på förmiddagen, det var vid lunch de upptäckte att han var hänning och varm så när de tog febern hade han 39 grader. Mats åkte och hämtade honom. När jag kom hem var det en trött men ändå glad kille som satt och lekte med tågbanan, men efter en liten stund däckade han framför Emil. När jag tog tempen vid halv sju hade han 39,9 så det var bara att pytsa i honom panodil innan det fick bli en flaska välling.

Nu sover han sens en timme ungefär, men han sover oroligt som man brukar göra när man har feber, så det blir nog inte många timmars sömn för mig i natt, men i morgon är jag hemma med theo så får väll sova middag ihop med honom imorgon.

Nu ska jag surfa lite innan jag går och lägger mig, hoppas på en piggare pojk imorgon, en natts sömn brukar ju få ner febern lite.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Usch stackars liten. Hoppas han mår bättre snart.



Jag har mina talanger ;)

2009-10-19 @ 22:56:58
URL: http://jandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj vaken så länge trots febern :)

2009-10-20 @ 00:02:40
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0