sofie en fd grönsaksätare..

Precis som "en vän" skrev ( kan tänka mig vem) så är jag ju faktiskt en förre detta vegetarian, hade nästan glömt bort det. Kan säga att jag i alla fall hade glömt bort meat is murder skylten på väggen, fick mig ett gott skratt när jag blev påmind om det genom komentaren. Kan bara säga att alla har vi gjort och stått för saker när vi unga som ändrar sig ganska drastiskt när vi blev stora. Kommer tex ihåg att jag och en vän bedyrade i fjortån års ålder att när fick barn då skulle vi minsann köpa ut alkohol till våra barn...ha ha  inte en chans säger jag idag..

Idag blir det i alla fall korv till kvällsmat, ungsbakad falukorv med potatismos, mumma tycket hela familjen..

Kommentarer
Postat av: Vännen heter marie

Tadaa :) haha det va jag Mufflan. Visste inte ens jag kunde komentera din blogg, surfar ju via mobilen när jag jobbar och det funkar inte på karins blogg. Haha hur kan du ha glömt din meet is murder teckning? Tur att jag friska upp ditt minne då. Puss på dig!

2009-10-07 @ 21:27:10
Postat av: Per

Meat is Murder, tasty tasty murder :)



//Brorsan

2009-10-08 @ 06:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0