städat

har jag och theo gjort nu på morgonen, dammsugit och skurat toaletterna, har bara kvar att dammsuga där upp men det får bli lite senare, tänkte jag skulle ta och leka lite med min älskade lilla pojk innan det är dags för lunch. Idag tycker jag theo är mycket piggare, dock är han fprtfarande rosslig och snorig men vi får väll se hur det utvecklar sig under dagen. Förhoppningsvis kan han nog gå till dagis på onsdag i alla fall, vi får se imorgon. Behöver ju ett läkarintyg from onsdag i sånna fall men hoppas vi ska slippa det. Theo blir ju så rastlös av att gå hemma hela dagarna också...

Har inte bestämt än vad det ska bli till lunch, får väll ta något som jag vet att theo äter ordentligt av eftersom hans aptit inte är på topp just nu.

Nej nu ska vi köra med bilarna.




Kommentarer
Postat av: Anna

Mkt riktigt

2009-10-05 @ 10:51:30
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahhaha jaa ska se om du får det..Skojja..Han får skicka de till dej sen:D

2009-10-05 @ 11:46:37
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0