sussar sött

gör theo just nu. idag pillade han i sig lite mat så det är ju jättebra, han fick dock lite välling oxå eftersom han inte ätit på långa vägar lika mycket som vanligt. Jag har nu passat på att hänga tvätt och städa upp här hemma, hans ju inte riktigt med igår när theo var så sjuk och mats inte var hemma förens vid åtta tiden.

Imorgon blir det jobb för mig men theo får vara hemma med mormor och morfar eftersom han fortfarande har lite feber idag, även om det inte direkt märks på honom. Imorgon ska vi fira morfar också theos älskade morbror Sebbe och hans tjej jeanette kommer också. Fast den theo bryr sig mest om är nog chanell eller voff voff som theo säger, jeanetts hund. De tycker så mycket om varandra båda två och gör inget anant än att busat med varandra. Om vi fikar till exempel så ger theo alltid ett kex till voff voff innan han tar ett till sig själv.. de kallar jag kärlek det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den frågan har ja ställt mig många ggr hahaha

2009-10-01 @ 17:59:24
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0