trädgården

Theo och jag gick ut en sväng i trädgården, kände att han behövde lite luft. Vi var duktiga och sensade upp i landet samt plockade äpplen som vi ställde i garaget för att ha senare i vinter. Vi har fått massor fina äpplen i år, är nog bara för att de klipptes i våras, förra året var det ju inte ett ända äpple, så det är kul att få lite i år. Borde plockat björnbär också men ville inte vara ute för länge nu när theo inte mår bra så får göra det ikväll eller imorgon.

Theo var så duktig och hjälpe mig att gräva i landet med sn spade, sen räfsade han lite löv också, jag skulle tagit kort men glömde kameran inne så det får bli en annan gång.

Ska bli skönt att få gå och jobba imorgon i alla fall, märks att theo är trött på att gå här med sin gamla mor, trots trots och åter trots säger jag bara. Theo måste nog vara hemma imorgon med dock men då får det bli pappa som stananr hemma med honom.

nej dags att tömma diskmaskinen och sen är det matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0