present klart

Nu har jag och Theo varit och handlat till mats. Gömt paketen på ett säkert ställe där jag vet att han aldrig skulle leta.. hi hi. Theo bestämde i affären att han skulle ge det stora paketet och jag det lilla så så får det väll bli. Tror dock det var snörena på det stora paketet som fick honom att vilja ha det men det spelar ju ingenroll. Nu är det även klart med vilka som kommer på fredag och firar mats. Blir familjen sundqvist, voff voff samt rosa och janne, kommer bli jättetrevligt tror jag, theo kommer bli glad över att få träffa alla igen, var ju länge sen nu.

Sista helgen mats är hemma på ett tag oxå da han ska på turne. Tänkte nog därför dra en sväng till simhallen på lördag med theo. Det tycker han är skojigt värre.

Idag har annars varit en bra dag, haft det lungt och skönt här hemma i eftermiddag, tvätta två maskiner samt plockat massor av björnbär. Lite mystid med min son har jag gjort också, mats lagade potatismos och korv till kvällsmat, gud va gott det är med potatismos, skönt att det är slut på färskpotatisen.

Nu är det snart sovdags, theo sover sens en timme och jag börjar också bli lite trötter

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha ett rabatt tips.. Bli student! Haha

2009-09-08 @ 21:54:20
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0