spring spring

Springer här mellan två datorer, Håller på att föra över bilder från mats gamla dator till min nya eftersom den gamla har börjat tjafsa lite, så vill ha en backupp, hemskt om alla bilderna försvann, de vill man ju ha kvar. Kommer nog ta hela kvällen det här för den gamla datorn är inte den snabbaste.

För övrigt fylls frysen på i en snabb takt med härliga björnbär. Snart dags att skänka lite tror jag. Idag har varit kanon bra, vi var ute och lekte en sväng efter dagis, men först åkte vi förbi mormor och fikade samt fixade lite hämtningstider, då jag har några möten när mats är iväg och jobbar. Blir LKPG direkt efter jobbet på fredag för att shoppa vinterkläder till theo bestämde vi också.

Nej nu ska jag koncentrera mig på bilderna.. på återseende

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det blir ju bra. Vi funderar på att komma ner den helgen. Fredag till lördag. Skulle inte Pelle o Anne komma då också? Har du nån aning om vad herrn önskar sig då?

2009-09-03 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0