FREDAG

Fredag morgon och helg om några timmar, känns skönt. I eftermiddag ska jag plocka iordning på lite grejer som ska skänkas till min lillebrors nya lya. Han har ju inte så mycket möbler, så det vi inte har någon användning för ska han få istället.

Det tråkiga med att brorsan skaffat sig någonstans att bo är att jag blir av med hans soffa som stått i hallen på övervåningen, har verkligen trivts med att ha den där. Sen är det ju så klart också lite tråkigt att han flyttar från byn, men pojken är ju stor så han klarar sig nog, värre blir det för Theo som inte kommer få träffa sin älskade morbror lika ofta.

Men självklart är jag ändå glad över att brorsan inte längre är hemlös.

Kommentarer
Postat av: ebba

vad gör du ?:)♥

2010-08-27 @ 15:30:06
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0