Lördag

Blev väck av min pojk vid halv nio tiden till en grå och regning lördag, vad som händer idag har jag faktiskt ingen aning om alls, det enda jag vet är att lillpojken i alla fall ska sova middag, igår gjorde han det inte och var gnällig och trött hela eftermiddagen tills han tillslut däckade sittandes i soffan klockan halv åtta.

Är lite inna på att åka till färgaffären på måndag och köpa färg till Theos rum så han äntligen kan bli av med de där lila väggarna, funderar på tre vita väggar och en vägg i en stark blå-turkos färg, kan nog bli fint tror jag. Måste bli gjort snart i alla fall så vi kan sätta upp hans saker på väggarna och göra lite fint.



en snygg kille ska ha ett snyggt rum

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, behöver din röst idag med!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=8520

supergulligt ifa du röstar och skickar till tex alla på din msn(:

Kramar//Biauty.blogg.se

2010-08-07 @ 11:24:24
Postat av: Åsa

Åh, va roligt att fixa lite i hans rum! Vi är jättelångt ifrån klara i Elsas rum men det är ju sååå kul!

2010-08-08 @ 13:30:41
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0