Hjärtat smälter

Sitter och äter min macka och dricker mitt kaffe, Theo sitter på golvet nedanför mig och leker med sina playmobil gubbar och hästar, han lever sig in i leken och pratar med hästarna och gubbarna och har sjunker allt djupare in i sin fantasi.

Jag kan inte låta bli att nästan bli lite tårögd när jag hör honom prata med sig själv och tänker på att det inte var allt för längesedan han var alldeles nyfödd och låg i famnen och snusade dagarna långa. Helt fantastiskt hur fort tiden har gått och hur stor han har blivit, helt plötsligt är han en självständig liten kille med en fantastisk fantasi.

När blev mammas lilla kille så stor?


Kommentarer
Postat av: Teresia

Tiden går så fort. Söt :)

2010-12-28 @ 18:01:13
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Jenny.

aw vilken sötnos!

har du haft en bra dag? :)

2010-12-28 @ 19:29:57
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0