Måndag morgon

Kör igång veckan med en liten lista med värdelöst vetande om mig själv som jag hittade hos Creyla



1. Hur gammal är du om fem år? 34 år, hua mig

2. Vem var den sista du träffade? Mats och theo

3. Hur lång är du?
160

4. Vilken var den senaste film du sett? Pettson och findus

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
MV, (motala vuxen) till bussbolaget

7. Vad är dagens planer?
Jobba och sedan mysa med Theo pojken

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta


10. När såg du senast din mamma? I Fredags

11. Vilken ögonfärg har du? blågröna

12. När vaknade du idag?
06:30


13. Har du någon gång hittat en katt?
Nepp

14. Vilken är din favoritplats?
I soffan

15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mitt lilla hus med min familj, kanske har Theo syskon då också


17. Vad skrämde dig som barn?Var orädd som barn

18. Vem fick dig att skratta senast? Theo

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nepp, tyvär

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två

23. Hur många landskap har du bott i?
Två

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Japp

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota

26. Är du social? Japp

27. Vilken är din favoritglass?
Hägen dazz, belgisk choklad

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
betala av huslånen

29. Tycker du om kinamat?
Jodå

30. Tycker du om kaffe?
Självklart

31. Vad dricker du till frukost?
Vardagar: drickyougurt, helger: kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger

33. Kan du spela poker?
Japp

34. Tycker du om att mysa? självklart

35. Är du en beroendemänniska? ja, det får jag väöll erkänna

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Har ju redan en liten pojk

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, för många gånger

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mat och huset

42. Äger du dyra smycken?
Bara vigselringen

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? frukost, drickypugurt

45. Vem är den roligaste människan du känner? beror på om det är någon man skrattar åt eller med..

46. Välj ett ärr på din kropp?
ett vid vänster öga

47. Vad har du för ringsignal?
Ingen aning vad den heter

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, det finns lite uppe på vinden hemma hos mamma

49. Flirtar du mycket? Nej det kan man nog inte påstå

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
På en fest för en del år sedan

51. Kan du byta olja på bilen?
Nepp

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Ego Womman

54. Läser du dagstidningen?
ja, varje dag

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen? Nej, brukar sitta still

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ingen aning

59. När var du i kyrkan senast?
I lördags på ett dop




Kommentarer
Postat av: Åsa

Skoj med en lista! God morogon!

2010-12-20 @ 08:55:14
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-20 @ 10:42:04
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej! Jag tar listan om det är ok? :) Behöver fördriva tiden lite ;)

2010-12-20 @ 14:17:23
URL: http://viccans.wordpress.com
Postat av: Alina

Allt bra idag snygging? =)

2010-12-20 @ 16:42:05
URL: http://alinah.se
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-20 @ 17:12:07
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: Matina

Hej, hoppas allt är bra med dig, skulle vilja rekommendera min blogg, kan du inte kika in och se om det är något för dig, skulle det vara det får du gärna följa mig på bloglovin.



Tack på Förhand

2010-12-20 @ 18:17:24
URL: http://www.minnies.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Skönt med lov <3 håller du med ?

Har du några planer ? själv ska jag be till Gud <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-21 @ 13:44:19
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0