Lördag morgon

Godmorgon

Theo väckte mig vid åtta tiden och nu har vi ätit frukost och theo har fått rena kläder på sig. Till busens lycka blev det tröjan med alla voffarna på från polarn och pyret. Han älskar sin voff voff tröja.

Nu ska även jag fixa till mig och sen blir det stan med mormor för att köpa gympadojor till lillen. Mormor skulle titta på en resväska också och jag har lovat att theo ska få en klocka. Han säger ofta när han upptäcker att han inte har någon att han vill ha en.

Han brukar titta på mormors klocka och sen drar han upp sin ärm och suckar, "näe klocka" "vill ha klocka".. så lika bäst att han får en.

Nej nu ska jag sätta fart.

Kommentarer
Postat av: M

Tack <3

2010-02-13 @ 09:20:16
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0