vad gjorde jag

Kommer ni ihåg listan jag skrev igår på vad jag skulle göra under denna dag, tänkte nu berätta av jag hann med..

  1. Theo tar sovmorgon
  2. mys frukost med rostat bröd
  3. snökoja bygge
  4. pulka åkning
  5. sov/läsa bok stund
  6. ev åka och köpa nya leggings
  7. ev köpa nya böcker
  8. låna ut köttkvarnen till mamma
  9. bli bjuden på god mat av mamma
  10. lördagsmys framför melodifestivalen
hm, sju genomförda mål av tio, inte dåligt, ska nog sätta upp en ny lista inför morgondagen och hoppas det går lika bra imorgon som idag.

Söndagens lista

  1. Theo tar sovmorgon
  2. jag vinner 10 miljoner
  3. jag får ett körkort
  4. Får reda på att det from måndag är semester stängt på jobbet
  5. snön smälter
  6. hela familjen drar till karibien
  7. bir bjuden på godmat av mamma
  8. solen skiner
  9. mitt hus städar sig självt
  10. jag får en bärkasse med bra böcker









Kommentarer
Postat av: Anna

Frågan är om du får nått stryket hahaah

2010-02-07 @ 00:32:46
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag borde absolut börja köra med listor.

2010-02-07 @ 01:34:25
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0