familjen annorlunda

Har precis tittat på fsamiljen annorlunda, blir lika chockad varje gång jag ser programmet, hur orkar dem?

Fattar verkligen inte hur man orkar leva med nio barn i en lägenhet på fyra rum och kök, jag skulle fått panik efter en timme, tyckte vi hade det trångt i en tre på 69 kvm och då var theo bara en bebis.

Blir även fruktansvärt stressad när jag såg den ena familjen baka pizza och det var ost, deg och tomatsås överallt, eller när de målade rummet och barnen kletade färg ända ut i vardagsrummet och när den minsta pojken på kanske ett år kröp omkring där i slipdamm och mälarfärg, Nej fy fan det är ju farligt för pojken...


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

jag fattar inte heller hur dom orkar... =)

2010-01-19 @ 11:17:01
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0