första jobbdagen

på detta år, kändes så däe när klockan ringde i morse, min första tanke var: Är det någon som skämtar med mig... men det var det tydligen inte, bara att kliva upp.

Var fortsatt kallt även idag så drog på mig både termobyxor, mössa och tjockaste dunjackan innan jag gick till bussen, kände mig som en uppstoppad korv.

Insåg oxå idag när jag spanade in folk och hur de var klädda. Det finns tydligen olika typer av termobyxor.. Det finns sånna som jag har, stora oformliga som gör att man ser ut att väga 120 kilo. Dessa termobyxor kostar ca 100 kronor på Ullared. Sen finns det tydligen sådana med passform, som sitter snyggt, och kostar ca 700 kronor.

Kan säga att jag kommer behålla mina oformliga för 100 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0