ramla ur sängen

I natt var theo lite orolig så han fick sova hos mig. Klockan fyra i natt vaknade jag av att det var någon som sa: OJ DÅ. Det var theo som ramlat ur sängen, som tur var landade han mjukt så slog sig inte. Efter att jag tagit upp honom i sängen igen så somnade han på en gång och sen bar jag över honom till hans säng.

Klockan kvart i nio väckte han mig och sen gick vi ner och åt välling och tände en brasa. Har varit kallt i natt också så idag får vi nog elda en del igen så vi får upp värmen här hemma.

Idag har vi inga större planer, får nog bli en kort sväng ute och sen lite handling. Går ju inte att vara ute så länge när det nästan är -20 grader ute.

Imorgon blir det jobb igen, hade gärna haft lov tills på måndag men det är bara att bita ihop och gå och jobba imorgon bitti, theo ska till dagis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0