tidig morgon

Theo vaknade vid fem i morse och har varit vaken sedans dess. Vi fick ju inte i honom vare sig kvällsmat eller välling igår kväll så han var säkert hungrig när han vaknade.

Mats och jag har gått i skift här på morgnen och jag hade tänkt väcka honom för ett tag sen för att själv få gå och lägga mig en stund till. men jag somnade visst på soffan med Theo sittandes brevid mig tittandes på barnkanalen. Sov en hel timme innan Theo väckte mig med en klapp på kinden. Har en så söt pojk.

Nu börjar dock Theo bli trött igen men ska försöka hålla honom vaken en stund till så inte hela dagen blir upp och ner. Lite feber har han fortfarande men fick panodil vid halv sex tiden så den verkar ju fortfarande. Vi får se hur det artar sig under dagen.

Nej nu är det dags för lite mer kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0