marknad

IDag har vi varit på en marknad ute på landet. Hittade strumpor till theo, cupcakes formar till mig och en ballong i form av en stor dinosarie till theo.

Theo tjatade om att han ville rida häst under hela marknadsrundan men när vi väl kom till ponny ridningen och han fick se hur stora hästarna verkligen var på nära håll så ångrade han sig, men vi stod och tittade på hästarna en bra stund och jag och mats klappade hästen men Theo han ville bara titta.

Det fanns dock även kaniner och dem vågade i alla fall Theo klappa.




Kommentarer
Postat av: Shiko

Hejsan!

Jag har skrivit om något som dog.

Så det vore snällt om du kikar in på min blogg och slänger in ett Rest in peace.



/Kram. <3

2010-05-01 @ 15:39:36
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Gillar du kissies bikini och han inte få tag i en innan de sålde slut på gina tricot? Just nu säljer jag en, kolla in bloggen!

2010-05-01 @ 16:40:16
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0