Dagis längtan

Theo börjar längta till dagis nu, när jag håll på och plockade i ordning i hallen sa han förhoppningsfullt "åka dagis nu"? hans ledsna ögon när jag berättade att dagis har stängt säger allt, han längtar efter sina kompisar. Min stackars lilla fina kille.

På Onsdag har jag och min vän Sandra i alla fall styrt upp en lekdejt så då får pojken min två killar att busa med.

Idag kanske Nova och Theo kunde leka så jag hoppas att det går vägen så han får busa av sig lite, det behövs nu efter två veckr hemma med mamma.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan!

Wow vilken fin blogg du har , du kan räkna med att jag kommer bli en av dina läsare , hihi :)



Just nu har jag fått en rabatt kod in till en sida där dom säljer smycken, där du får 15% på alla smycken, klicka dig in på min blogg och läs inlägget!

Där får du vidare information! Varför tveka? När du får rabatt på otroligt snygga smycken!

Är verkligen EVIGT tacksam om du använder den här rabatten, skulle vara jätte jätte roligt :)



Ha en super fin dag tjejen!

Kramar Missbelle.se

2011-01-03 @ 14:03:24
URL: http://missbelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0